Spedizione gratuita per ordini superiori a 40€
 
Per la Spedizione OGGI

Condizioni di Vendita

Condizioni Generali (Italian Version)

Tutti i prodotti e le offerte sono valide esclusivamente sul territorio Italiano tranne dove specificato diversamente. La valuta di acquisto e' l'euro indicata con il simbolo "Euro". Le condizioni generali del negozio online Nutritioncenter.it sono formulate in linea con la Legge relativa alla protezione dei consumatori (ZVPot), la Legge sulla protezione dei dati personali (ZVOP-1) e le raccomandazioni della Camera di commercio e dell'industria (GZS) e codici internazionali per l'e-business. Nutritioncenter.it è un negozio online gestito dalla società CIBUM d.o.o., partizanska cesta 79, 6210 Sezana, Slovenia che è il prestatore dei servizi di commercio elettronico ed è responsabile per tutto il contenuto e i prezzi sulle pagine nutritioncenter.it. Le condizioni generali dettano il funzionamento del negozio online Nutritioncenter.it, i diritti e gli obblighi del cleinte e del negozio, e gestiscono il rapporto d’affari tra negozio e il cliente.

Per contratto di compravendita "on line" si intende il contratto a distanza e cioè il negozio giuridico avente per oggetto beni mobili e/o servizi stipulato tra un fornitore e un consumatore e/o cliente nell'ambito di un sistema di vendita a distanza organizzato dal fornitore che, per tale contratto, impiega esclusivamente la tecnologia di comunicazione a distanza denominata "internet". Tutti i contratti, pertanto, saranno conclusi direttamente attraverso l'accesso da parte del consumatore e/o cliente al sito internet corrispondente all'indirizzo www.nutritioncenter.it, ove, seguendo le indicate procedure, arriverà a concludere il contratto per l'acquisto del bene. Il fornitore potrà richiedere discrezionalmente al consumatore e/o cliente una conferma dell’ordine effettuato. Per consumatore s'intende qualsiasi persona fisica che, nei contratti di vendita di beni di consumo, agisce per scopi estranei all’attività imprenditoriale eventualmente svolta.

--------------------------------------------------------------------------------

Procedura di acquisto

1. Ordine in Lavorazione:
Dopo due ore dal ricevimento dell’ordine, ma non più di 12 ore lavorative, il fornitore esamina l'ordine, verifica la disponibilità e conferma l'ordine oppure lo respinge con una spiegazione del motivo. Il fornitore si riserva il diritto, se necessario, di chiamare il cliente al suo numero di telefono. Con la conferma dell’ordine, il fornitore informa il cliente via e-mail della data di consegna prevista. Il contratto di acquisto tra il cliente e il fornitore è in questa fase irrevocabilmente concluso.

2. Ordine spedito:
Nel tempo promesso i prodotti vengono imballati e spediti e il fornitore informa il cliente tramite e-mail ed sms, che il pacchetto è stato spedito. Nella e-mail il fornitore anche informa l'acquirente della politica di restituzione delle merci, come procedere in caso di ritardo nella consegna e in caso di recesso dal contratto.

--------------------------------------------------------------------------------

Costi di Spedizione

Le Spedizione vengono eseguite mediante Corriere Espresso GLS o BRT a scelta del Cliente prima della conferma ordine, con tempi di consegna di 24 ore lavorative nell'86% delle località italiane, tranne Isole e Calabria in cui occorrono 48 ore lavorative. Al momento della spedizione verrà spedito tramite mail il traking del plico evaso. I costi di spedizione rispettano le seguenti tariffe con corriere GLS: - ordini da 0 a 39,99 € = 4,00 € - ordini superiori ai 40,00 € = spedizione gratuita. I costi di spedizione rispettano le seguenti tariffe con corriere BRT: - ordini da 0 a 39,99 € = 5,50 € - ordini superiori ai 40,00 € e inferiori di 99,99€ = 1,00 € - ordini superiori a 100,00 € = spedizione gratuita

--------------------------------------------------------------------------------

Prezzi

Il prezzo è valido per tutti i membri del Nutritioncenter.it. Gli utenti diventano membri del club Nutritioncenter.it con la registrazione nel negozio Nutritioncenter.it. L'iscrizione è possibile anche durante la procedura d'acquisto. Tutti i prezzi sono comprensivi di IVA, se non espressamente scritto diversamente. I prezzi in vigore sono validi nel momento dell'invio dell'ordine e non hanno una validità predeterminata. I prezzi sono validi per le modalità di pagamento sotto indicate e in conformità ai termini sopra indicati. Nel caso in cui il prezzo di certo articolo durante l'elaborazione è modificato, il cliente ci sarà informato dal fornitore. Il fornitore farà comunque del suo meglio per garantire all'acquirente un prezzo inferiore oppure offrirgli una soluzione che consentirà reciproca soddisfazione. Il contratto d'acquisto si stipula nel momento in cui l'acquirente conferma il suo ordine (l'acquirente riceve un messaggio elettronico sullo stato “Ordine in Lavorazione”). Da questo momento in poi tutti i prezzi e tutte le condizioni sono fissi e validi sia per l'offerente sia per l'acquirente.

--------------------------------------------------------------------------------

Fatturazione ed IVA

Le fatture vengono emesse dalla società CIBUM D.o.o, partizanska cesta 79, 6210 Sezana - Slovenia, numero d’identificazione: 6815006000, codice fiscale: SI11883006, Data di iscrizione del soggetto nell'albo: 30.03.2015 - Numero di registrazione: 2015/14159 che allo stesso tempo ricopre il ruolo di commerciante. Siamo soggetti ai fini dell’IVA, i Prezzi esposti sul sito si intendono comprensivi di IVA. Per la comunicazione con l'azienda è possibile utilizzare l'indirizzo di posta elettronica generale info@nutritioncenter.it o Whatsapp al numero di telefono (+386)31488907.

--------------------------------------------------------------------------------

Modalita' di Pagamento

Carta di Credito Visa, Mastercard: Ricordiamo che l'intera transazione viene eseguita sui server della banca stessa ( ciruito STRIPE ), per cui non riceveremo alcuna informazione sulla vostra carta di credito ma solamente l'informazione della avvenuta transazione.

Contrassegno: Prevede il pagamento tramite ed unicamente contanti direttamente al corriere Bartolini al ricevimento della merce.

Klarna: Possibilità di pagamento in 3 rate senza interessati, necessità registrazione al servizio Klarna, ordine minimo 35€.

--------------------------------------------------------------------------------

Modalita' di consegna

La consegna viene effettuata tramite il corriere GLS o BRT. La consegna avviene : - in 24/48 ore dal ricevimento del pagamento o dell'ordine. I costi di consegna sono chiaramente indicati all'atto di esecuzione dell'ordine e dipendono dalla modalita' di pagamento prescelta. La consegna avviene presso l'indirizzo indicato dal cliente che comunque non puo' essere una casella postale e deve trovarsi all'interno dei confini nazionali. E' possibile indicare come indirizzo anche la propria sede di lavoro o di villeggiatura (cortesemente calcolate bene il vs periodo di permanenza con il tempo di consegna).

--------------------------------------------------------------------------------

Privacy

Il fornitore si obbliga a tutelare tutti i dati personali dell'acquirente. Il fornitore utilizzerà i dati personali dell'acquirente esclusivamente per l'adempimento dell'ordine (spedizione di materiali informativi, offerte, fatture) e per altre comunicazioni necessarie. I dati dell'acquirente non saranno in nessun caso consegnati a persone non autorizzate.

--------------------------------------------------------------------------------

Il diritto di recesso dal contratto, restituzione della merce

L'acquirente ha il diritto di recedere dal contratto senza aver bisogno di indicare il motivo della sua decisione. Il periodo di recesso scade dopo 14 giorni dal giorno in cui il cliente acquisisce il possesso fisico del pacco o in cui il pacco è acquisito da una terza parte (che non è il vettore) che a tal fine viene determinata da parte del cliente. Il diritto di recesso si esercita con l’invio di una comunicazione scritta alla sede della società CIBUM D.o.o, partizanska cesta 79, 6210 Sezana - Slovenia, mediante lettera raccomandata con avviso di ricevimento o mediante posta elettronica all’indirizzo generale info@nutritioncenter.it. Al fine di tenere conto del termine per il recesso dal contratto, è sufficiente che la comunicazione relativa all'esercizio del diritto di recesso del cliente sia inviata prima della scadenza del termine di recesso dal presente contratto.

--------------------------------------------------------------------------------

Gli effetti del recesso dal contratto

Se il cliente decide di recedere dal contratto, il fornitore rimborsa tutti i pagamenti ricevuti, comprese le spese di spedizione, con effetto immediato ed entro massimo quattordici (14) giorni dalla data in cui fornitore ha ricevuto la notifica di recesso dal contratto. I costi diretti della restituzione dei beni sono a carico del cliente. Il fornitore non è obbligato di accettare i pacchetti mandati in contrassegno, o spedizioni che non corrispondono ai Condizioni generali d’affari. Il fornitore si riserva il diritto di trattenere il rimborso fino al momento della restituzione del prodotto da parte del cliente oppure fino al momento in cui il cliente non avrà fornito prova certa di restituzione della merce in oggetto. Il cliente preferibilmente deve restituire la merce intatta, di quantità invariata e nella confezione originale.

Per il rimborso verrà utilizzato lo stesso metodo di pagamento scelto dal cliente durante la prima transazione, a meno che non si convenga con il cliente di utilizzare un metodo differente; al cliente non verrà addebitato alcun costo di rimborso, in nessuna circostanza.

Scarica a questo link il modulo per il recesso.

--------------------------------------------------------------------------------

Procedura extragiudiziale per risolvere le controversie

In conformità con le norme di legge, CIBUM D.o.o, partizanska cesta 79, 6210 Sezana - Slovenia, non riconosce alcun contraente extragiudiziale delle controversie dei consumatori come responsabile per la risoluzione delle controversie dei consumatori, quale il consumatore può attivare in conformità con la legge sulla risoluzione extragiudiziale delle controversie dei consumatori.

Per risolvere le controversie dei consumatori, il consumatore si dispone di un link alla piattaforma ODR (On line Dispute Resolution) disponibile ai consumatori e commercianti per risolvere controversie derivanti da acquisti online.

La piattaforma ODR è stata istituita dal Regolamento UE n.524/2013 del Parlamento Europeo e del Consiglio del 21 maggio 2013 relativo alla risoluzione delle controversie online dei consumatori (di seguito “Regolamento”) [1], che modifica il regolamento CE n.2006/2004 e la direttiva 2009/22/CE.

--------------------------------------------------------------------------------

Reclami, ricorsi e conciliazione

Il fornitore rispetta la normativa vigente di tutela dei consumatori. 
Il fornitore si obbliga di istituire un sistema efficace di gestione dei reclami. Nel caso di reclamo, il cliente può mettere in contatto il fornitore tramite e-mail o telefono. Il reclamo nella forma scritta può essere inviato all’indirizzo email: info@nutritioncenter.it. Il fornitore confermerà di ricevere il reclamo entro cinque (5) giorni lavorativi, e informerà il cliente sulla successiva procedura. Il fornitore è consapevole del fatto che al centro delle controversie di consumo, almeno per quanto riguarda la risoluzione giudiziale, si trova la sproporzione tra il valore economico del reclamo e i costi sostenuti per risolvere la controversia. Questo è anche uno dei principali ostacoli per il consumatore, di procedere con ricorso al tribunale. Pertanto il fornitore cerca di fare del suo meglio per risolvere eventuali controversie per mutuo consenso.

--------------------------------------------------------------------------------

DICHIARAZIONE SU INDICAZIONI NUTRIZIONALI E/O SALUTISTICI NEI DESCRIZIONI DEI PRODOTTI

Tutte le informazioni presenti in nutritioncenter.it sono fornite al solo scopo informativo e vengono pubblicate solo come informazioni generali e non sono destinate ad essere, o servire come un sostituto per il consiglio, l’esame, la diagnosi o il trattamento medico, in quanto non sono approvate dalle autorità sanitarie.

I prodotti e le indicazioni sui prodotti in nutritioncenter.it non sono stati valutati dalle istituzioni statali e non sono destinati a trattare o prevenire malattie. Le descrizioni testuali di ciascun prodotto sono di natura informativa e alcune non sono state approvate dall'Autorità europea per la sicurezza alimentare (EFSA).

Nel caso in cui al momento stiate assumendo farmaci o altri integratori alimentari, consultate il vostro medico prima di usarli insieme a prodotti di nutrizione sportiva e altri integratori alimentari.

Vi auguriamo una piacevole esperienza di acquisto!

 

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Nutritioncenter.it so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Zvop-1) ter priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Nutritioncenter.it je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje CIBUM d.o.o., partozanksa cesta 79, 6210 Sezana, Slovenija, ponudnik storitev e-poslovanja in je odgovoren za vso vsebino, oglaševanje in cene na spletni strani (v nadaljevanju ponudnik). Naročila z dostavo v države članice EU obdeluje podjetje CIBUM d.o.o., partozanksa cesta 79, 6210 Sezana, Slovenija (v nadaljevanju obdelovalec naročil). Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Nutritioncenter.it, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave
- časovno veljavnost ponudbe
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
- pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi kontaktnimi podatki.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko interneta se ponudba trgovine Nutritioncenter.it ažurira in spreminja pogosto in hitro. Navedena cena velja za nakup preko interneta v primeru takojšnjega 100% plačila.

Načini plačila

V trgovini Proteini.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:


- z gotovino ob prevzemu
- s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa)(STRIPE, KLARNA)

Obdelovalec naročil izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom kupcu, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj Kotiček).

Cene

Cena velja za vse člane Nutritioncenter.it. Član kluba Proteini.si uporabnik postane z registracijo v spletno trgovino Nutritioncenter.it. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko obdelovalec naročil potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Računi in DDV

Račune izdaja podjetje CIBUM D.o.o, partizanska cesta 79, 6210 Sežana - Slovenija, matična številka: 6815006000, davčna številka: SI11883006, Datum vpisa subjekta v register: 30.03.2015
Srg vpisa subjekta: 2015/14159 - Matična številka: 6815006000ki ima hkrati vlogo trgovca. Podjetje Cibum d.o.o. je davčni zavezanec DDV, cene, prikazane na strani, vključujejo DDV. Za komunikacijo s podjetjem je možna uporaba splošnega elektronskega naslova info@nutritioncenter.it ali Whatsapp na telefonski številki (+386) 31488907.

Postopek nakupa

1. Naročilo potrjeno
Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 48 urah, ponudnik naročilo pregleda in ga posreduje obdelovalcu naročil, ki preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Obdelovalec naročil si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob zaključenem nakupu, obdelovalec naročil obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov je na tej stopnji sklenjena.

2. Blago odposlano
Obdelovalec naročil v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti ali telefonu obvesti kupca. Obdelovalec naročil v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračanja blaga, kako postopa v primeru zamude pri dostavi in v primeru pritožbe.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe. Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnjem kosu blaga (paketom) ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik. Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe, v tem primeru mora obvestiti podjetje CIBUM d.o.o., Partizanska cesta 79, 6210 Sežana, Slovenija (po klasični pošti kot priporočeno pismo ali na splošni e-naslov info@nutritioncenter.it). Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Učinki odstopa od pogodbe:

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.
Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Priporoča se, da je vrnjeno blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, vendar v kolikor se blago vrne v različnem stanju potrošnik ne izgubi pravice do odstopa pogodbe.

V skladu z 9. odstavkom 43.d člena ZVPot potrošnik sicer odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga, vendar pa potrošnik v primeru vračilauporabčjeneha blaga ne izgubi pravice do odstopa brez navedbe razloga (to ne velja za odprto hrano ipd.). Povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v roku 14 dni po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogod be, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po pooblastilu iz prvega odstavka 43.člena ZVPot, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Potrošnik v zvezi z vračilom krije samo stroške vračila blaga.

Prenesite obrazec za nadaljevanje pravice do odstopa na tej POVEZAVI.

Dostava

Obdelovalec naročil mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času, ki pa je posredno odvisen od vršilca dostave. Dostavo paketov opravlja Dostavna služba GLS Italy, Na območju SLOVENIJE ne izvajamo prodaje in dostave. Predvideni rok dostave znaša 1 do 3 dni, včasih zaradi posebnih okoliščin lahko tudi dlje.

Pravica do zasebnosti

Obdelovalec naročil se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, lastne raziskave in analize in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

Komunikacija

Z uporabnikom sme obdelovalec naročil stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

- jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila,
- pošiljatelj mora biti jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne; prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati.

Varstvo otrok

Oglasna sporočila morajo biti jasno razvidna (upoštevajoč starost) in morajo biti jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, mora biti primerna njihovi starosti in ne sme izkoriščati zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejeti naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo obdelovalec naročil kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi CIBUM d.o.o., partozanksa cesta 79, 6210 Sezana, Slovenija, ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Za reševanje sporov imate povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Pritožbe in spori

Obdelovalec naročil spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Obdelovalec naročil je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Kupec se lahko v primeru težav obrne na obdelovalca naročil telefonsko ali preko elektronske pošte. Postopek za oddajo pritožb je možen preko elektonske pošte info@nutritioncenter.it ali pisno na naslov podjetja. Obdelovalec naročil bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu potek nadalnje obravnave postopka. Obdelovalec naročil se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se obdelovalec naročil prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Želimo vam prijetno nakupovanje!

IZJAVA GLEDE PREHRANSKIH IN ZDRAVSTVENIH TRDITEV PRI OPISIH IZDELKOV

Vse informacije na spletni strani www.nutritioncenter.it so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene kot nadomestilo za nasvete lečečega zdravnika ali drugega zdravstvenega osebja, prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.

Izdelki in trditve o posameznih izdelkih v tej spletni trgovini niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi in slikovna gradiva posameznega izdelka so informativne narave in nekatere niso bile potrjene s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).

V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le teh s športno prehrano in dodatki posvetujete s svojim zdravnikom.

Ekipa NutritionCenter.it

----------------------------------------------------

O piškotkih

Kaj so to piškotki? Piškotki so majhne datoteke z informacijami, ki se začasno shranijo na vaš računalnik ob obisku spletne strani. Tako vas spletna stran prepozna, si z njim zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. S pomočjo piškotkov prilagajamo vsebino na naši spletni strani, si zapomnimo vaše preference in beležimo obisk naše spletne trgovine. Brskanje po naši spletni strani/trgovini je s piškotki prijetnejše, hitrejše in predvsem učinkovitejše.

Piškotki so sestavni del sodobnih spletnih strani in sami po sebi niso škodljivi, ne vsebujejo virusov ali kakšne drugačne zlonamerne kode. Piškotki upravljavcu spletne strani ne dajejo dostopa do računalnika in podatki, ki se zberejo na tak način preko piškotkov, ne vključujejo osebnih podatkov. Za potrebe naše spletne strani/trgovine uporabljamo SEJNE PIŠKOTKE. Ti so nujni za delovanje sistema za urejanje in prikaz vsebin ter poskrbijo za pravilen sprejem elektronskih sporočil in vsebin na spletni strani. Piškotki se izbrišejo, ko uporabnik odide s spletne strani.

Vrste piškotkov

Urad informacijskega pooblaščenca deli piškotke predvsem glede na invazivnost:

začasni ali sejni piškotki
trajni ali shranjeni piškotki
lastni piškotki
drugi piškotki
Vsaka vrsta piškotkov se v zakonodaji in smernicah pooblaščenca obravnava drugače, kar lastnikom spletnih strani in spletnim razvijalcem otežuje doseganje skladnosti z Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) in predvsem nalaga, da se morajo o problematiki zasebnosti piškotkov podrobno podučiti, ter o uporabi le-teh osveščati tudi svoje spletne obiskovalce. V primeru invazivnejših piškotkov pa morajo od obiskovalcev pridobiti soglasje za njihovo uporabo.Kako upravljati s piškotki? Večina spletnih brskalnikov omogoča, da nastavite vaše piškotke. Piškotke lahko zavrnete ali jih sprejmete s funkcijo, ki je že vgrajena v spletne brskalnike. Če piškotke zavrnete, lahko še naprej uporabljate našo spletno stran, vendar morda določene podstrani ne bodo pravilno delovale.

Piškotki, ki jih uporabljamo na naši strani/trgovini:

Nutritioncenter.it:
Ime: PHPSESSID Namen: za vzpostavitev uporabniške seje in delovanja piškotkov
Ime: sellang Namen: Identifikacija geografske lokacije uporabnika in prijava
Ime: lsshopuserid Namen: Prijava in identifikacija uporabnika
Ime: cookie_directive Name: Preverjanje potrditve piškotkov

Naši partnerji:
Ime: NID Namen: Predstavitev lokacij na google maps Podjetje: Google Maps
Ime: VISITOR_INFO1_LIVE; demographics; use_hitbox; YSC; PREF Namen: Uporabniške nastavitve video predvajalnika Podjetje: Youtube
Ime: act; c_user; csm; datr; fr; lu; p; presence; s; xs; reg_fb_gate; reg_fb_ref Name: Delovanje Facebook vtičnika Podjetje: Facebook
Ime: _utma; _utmb; _utmc; _utmv; _utmz; _ga Namen: statistika ogledov spletne strani Podjetje: Google Analytics